Pomóż nam wybudować mieszkania chronione

Pomóż nam wybudować mieszkania chronione

środa, 23 września 2020

POWITANIE JESIENI

„Już jesień, już liście spadają z jaworów,
Nastaje czas chłodnych i długich wieczorów,
Już ptak odlatuje ku ciepłej krainie.
Co było – nie wróci, co będzie – przeminie.” 

W dniu 22.09.2020 roku uczestnicy Warsztatu Terapii Zajęciowej w Janowicy, placówki Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Łęcznej przywitali jesień „chłopskim garem” i pieczonymi ziemniakami.


Pogoda nam sprzyjała, było ciepło. Na początku wszyscy z wielkim podekscytowaniem udali się do altanki i spędzili wspólnie czas przy dobrym „chłopskim garze”. Po posiłku rozpoczęły się gry i zabawy z piłką, uczestnicy świetnie bawili się rzucając i kopiąc piłkę. Wielką radość sprawiało im bieganie za piłką oraz wzajemne pościgi. Niektórzy zajmowali się pracami manualnymi tj. plecenie sznura itp. Aktywność była duża, a uśmiechy z twarzy nie znikały. Uczestnicy chętnie ze sobą dyskutowali i przebywali. W tym czasie piekły się ziemniaki, które każdy sobie przygotował.


Następnie, gdy ziemniaki zostały już upieczone z pomocą instruktorów zebrano je z ogniska na tacach, które uczestnicy przynieśli na stoły do altanki. Rozpoczęto konsumowanie pysznych ziemniaków. Towarzyszyły temu miłe rozmowy, uczestnicy wzajemnie sobie pomagali. Wspólnie spędzony czas upłynął w miłej i wesołej atmosferze.


Po posiłku wszyscy chętnie odpoczywali i spędzili dalszy ciąg dnia na przyjemnych rozmowach, wymianie poglądów na temat dzisiejszego, pełnego pozytywnych emocji dnia pieczonego ziemniaka.


Relacje uczestników:

„Podobało mi się ognisko, posiłek, jestem zadowolona i wesoła.” - Anna Szalast

„Podobało mi się granie w piłkę, posiłek, ziemniaki.” - Małgorzata Plewik

„Podobało mi się ognisko, dobry obiad, pieczone ziemniaki, granie w piłkę, jestem zadowolona.” - Małgorzata Wnętrzak

„Podobało mi się ognisko, obiad, czuję się dobrze, a pieczone ziemniaki były pyszne.” - Magdalena Kanadys

„Podobało mi się, dobry obiad, przyjemnie spędzony czas na dworze.” - Katarzyna Kozdra 


Martyna Bernecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz