Pomóż nam wybudować mieszkania chronione

Pomóż nam wybudować mieszkania chronione

poniedziałek, 27 marca 2023

Wizyta studyjna Self - adwokatów WTZ Janowica w WTZ Hrubieszów

W dniu 1.03.2023 r. grupa uczestników WTZ w Janowicy w ramach wizyty studyjnej Self- adwokatów odwiedziła WTZ w Hrubieszowie.

Self- adwokatura to występowanie we własnym imieniu przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną - stają się one rzecznikami własnych spraw.

Przywitano nas bardzo serdecznie i przyjaźnie.

Pani Kierownik Małgorzata Kurdrel opowiedziała nam historię budynku, który ma ponad 100 lat. Bardzo miłe panie instruktorki oprowadziły nas po pracowniach, których jest 9:

DZIEWIARSKA

Anioł wykonany na szydełku

Krasnale

Zebra - haft

GOSPODARSTWA DOMOWEGO


KRAWIECKO- TKACKA


OGRODNICZO- KWIATOWA


PAMIĄTKARSKA


Uczestnicy WTZ Janowica - poczęstunek

PLASTYCZNA

Obraz kwiaty w butelce

Wnętrze pracowni plastycznej

POLIGRAFICZNA

Ozdoby wykonane w pracowni poligraficznej – bukiet z suszu

STOLARSKA

Instruktor pracowni stolarskiej w Hrubieszowie

Uczestnicy pracowni stolarskiej w Hrubieszowie

UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH

W międzyczasie poczęstowano nas kawą, herbatą i pysznym ciastem, które upiekli uczestnicy pracowni gospodarstwa domowego. MNIAM !!!

W porze obiadowej zaproszono nas na bardzo dobre naleśniki z borówkami i malinami. PYCHOTKA !!!



Oglądając poszczególne pracownie uczestnicy zadawali pytania, z zainteresowaniem obserwowali prace powstające w poszczególnych pracowniach, opowiadali o swoich zadaniach w WTZ w Janowicy. 
Na koniec przemiłego spotkania dostaliśmy wiosenne upominki. My również przywieźliśmy kilka prac wykonanych przez uczestników naszego Warsztatu. Przed odjazdem obejrzeliśmy altankę wykonaną w całości przez uczestników i instruktora pracowni stolarskiej. Wykończenie i staranność detali zrobiła na nas duże wrażenie.

Bardzo dziękujemy za przemiłe przyjęcie, rozmowy i zawarte znajomości!

ZAPRASZAMY DO JANOWICY !!!

Relacje uczestników wyjazdu:

Kasia Kozdra:
W dniu 01.03.2023 r. uczestnicy naszej placówki mogli podpatrywać jak działają Warsztaty w Hrubieszowie. Gospodarze chętnie odpowiadali mi na pytania, które zadawałam. Oprowadzili nas po swoich pracowniach i opowiadali, co robią. Zadawaliśmy im dużo pytań. Zjadłam smaczne naleśniki i ciastko. Podarowali nam drobne upominki i wykazali się swoją życzliwością.
ZAPRASZAMY DO NAS !!!

Kasia Giszczak:
Podobało mi się w pracowni poligraficznej.

Daniel Leus:
Podobało mi się bardzo miłe przywitanie. Obeszliśmy wszystkie pracownie, gdzie zobaczyłem inne wyroby niż u nas. Duże podziękowania dla pracowników i uczestników, którzy się nami zajmowali.

Gosia Wnętszak:
Podobały mi się inne niż u nas wyroby.

Marcin Giszka:
Podobał mi się cały wyjazd i WTZ w Hrubieszowie.

Gosia Mazur:
Podobało mi się w pracowni stolarskiej.

Magda Kotowska:

Podobała mi się choinka z szyszek i obrazy.

Arleta Matuszak:
Smakowały mi naleśniki i ciasto.

Jola Forysiuk:
Malowałam kredkami, rozmawiałam z uczestnikami WTZ i poznałam nowe osoby.

Dawid Mazur:
Podobało mi się w pracowni plastycznej. Śpiewaliśmy „ Hej sokoły „.

Gosia Plewik:
Podobała mi się altanka, którą zbudowali uczestnicy Warsztatów wraz z instruktorem stolarni.


Edyta Nowak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz