Pomóż nam wybudować mieszkania chronione

Pomóż nam wybudować mieszkania chronione

czwartek, 2 maja 2013

Kolektory słoneczne w Janowicy



W wyniku otrzymanej dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie, PSOUU Koło w Łęcznej będzie realizować zadanie: „Zakup i montaż kolektorów słonecznych dla potrzeb Warsztatów Terapii Zajęciowej w Janowicy”. Zadanie ostało umieszczone w planie rzeczowo finansowym dotacji WFOŚiGW w Lublinie i zatwierdzone przez Radę Nadzorczą.

Zarząd Koła ogłosił przetarg - ZAPYTANIE O CENĘ na wykonanie instalacji solarnej na potrzeby ciepłej wody w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Janowicy. Na ogłoszenie odpowiedziało trzech oferentów. Powołana przez Zarząd Koła komisja wybrała wykonawcę pod nazwą: Fuzoterm Grzegorz Lipka z siedzibą w Lublinie.

Zainstalowane kolektory słoneczne to wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Spowoduje to zmniejszenie emisji dwutlenku węgla oraz związków siarki ze spalanego paliwa, pozwoli na znaczne oszczędności w gospodarce energetycznej a tym samym zmniejszy koszty utrzymania własnej kotłowni( kotłownia na olej opałowy). Zestaw kolektorów będzie produkował ciepło na potrzeby ciepłej wody z możliwością wspomagania instalacji co.

Zarząd Koła złożył w WFOŚiGW w Lublinie niezbędne dokumenty do podpisania umowy. Oczekujemy na podpisanie umowy i realizację zadania.

Mamy tylko jedną Ziemię, a jej przyszłość
zależy od każdego na pozór niewielkiego ludzkiego działania,
zależy od każdego z nas Florian Plit

Cieszymy się bardzo z otrzymanej dotacji, możliwości jakie da nam montaż kolektorów słonecznych to nie tylko korzyść w sferze materialnej…

Piękno tego świata – środowiska zależy od nas wszystkich, będziemy maleńką kropelką w wielkim oceanie, która przyczyni się do tego piękna…

"Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło,
a żeby go coś naprawdę zajmowało" Janusz Korczak

M.Lisek-Zięba

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że stawiamy na takie rozwiazania. Jest to dobre dla środowiska, ale i także dla naszego portfela:) Sprawdźcie sobie tu może także propozycje od https://el-san.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to zostało opisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że miejscowości inwestują w ekologiczne pozyskiwanie energii i moim zdaniem jest to świetna sprawa. Tym bardziej, że jak czytałem to są możliwe dofinansowania https://poprostuenergia.pl/dofinansowania-na-fotowoltaike-wsparcie-finansowe-dla-domowych-instalacji-fotowoltaicznych/ więc fotowoltaika wychodzi naprawdę tanio i opłacalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem zadowolony, że właśnie takie inwestycje udaje się zrealizować. Także postawiłem na panele fotowoltaiczne https://olsztynskieokna.eu/fotowoltaika-olsztyn.html więc jestem zdania, że tego typu działania są w stanie zmniejszyć moje rachunki za prąd diametralnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że jest to świetna sprawa i ja jestem zdania, że powinno się inwestować właśnie w instalacje fotowoltaiczne. Sam już u siebie mam fotowoltaikę i wiem jaka jest to wygoda oraz oszczędność. Firma która mi ją zakładała czyli http://inovativ.pl/ wykazała się wielką starannością o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie dziś bardzo dużo osób i firm decyduje się na fotowoltaikę. Ja jestem zdania, że bardzo fajnie o niej napisano w http://www.domynaczasie.pl/jakie-sa-korzysci-z-instalacji-fotowoltaicznej i mnie te korzyści bardzo przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że coraz więcej osób stawia na odnawialne źródła energii, gdyż w końcu jest to postęp. Ja również u siebie już posiadam instalację fotowoltaiczną i jestem z niej bardzo zadowolona. Warto na pewno zapoznać się z wpisem https://www.srodowisko.pl/wiadomosci-i-komunikaty/jak-zrobic-audyt-instalacji-fotowoltaicznej-171318-10 gdzie bardzo dokładnie opisano kwestię audytu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz więcej można spotkać takich rozwiązań i ja jestem zdania, ze jak najbardziej warto jest z nich korzystać. Jeśli kogoś interesuje montaż fotowoltaiki na zabytkach to na stronie https://budynkowo.pl/news/fotowoltaika-na-zabytku/ bardzo fajnie to opisano.

    OdpowiedzUsuń
  10. Samo posiadanie takich rozwiązań na pewno jest fajnym pomysłem i ja również zastanawiam się nad fotowoltaiką. Mogę każdemu polecić przeczytanie wpisu https://wiecejnizdom.pl/jak-wyliczyc-oplacalnosc-instalacji-fotowoltaicznej/ gdzie bardzo fajnie określono jak wyliczyć opłacalność montażu instalacji fotowoltaicznej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Panele fotowoltaiczne to bardzo wygodne rozwiązanie dla osób, które w dużej mierze nie wiedzą, jak ograniczyć wydatki. Jestem pewna, że będziecie mogli nawiązać współpracę z odpowiednią firmą. Dla mnie to OZE https://4oze.pl/ . Oni mają ciekawe podejście i bardzo wiele różnorodnych instalacji. Moim zdaniem warto się nad tym zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że coraz więcej obiektów się decyduje na takie rozwiązanie i ja również jestem zdania, że dobrze jest wiedzieć komu najlepiej zlecić takie wykonanie. Jak dla mnie to właśnie elektryk z http://anluks.pl/ jest na pewno godny zaufania gdy chodzi prace z elektrycznością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Montaż klimatyzacji Kraków jest kluczową usługą dla wielu mieszkańców i firm w Krakowie, zwłaszcza podczas ciepłych, letnich miesięcy. Profesjonalna instalacja klimatyzacji nie tylko zwiększa komfort życia i pracy, ale także pomaga w utrzymaniu zdrowego środowiska w pomieszczeniach przez filtrację i cyrkulację powietrza. Skomat zapewnia kompleksowe usługi instalacji różnych typów klimatyzacji, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów, zapewniając efektywną i niezawodną pracę systemów.

    OdpowiedzUsuń